18.08.2008

ATAK'A GEÇİYORUZ...

Merhaba arkadaşlar.
Dokuz Eylül Toplum Gönüllüsü gençler olarak Mayıs ayında İzmir'in şirin bir ilçesi olan Foça'da toplam 80 kişi ile bir atak gerçekleştirdik.
Atak'ımızın teması "Farklılıklara Saygı" oldu. Atağımızda bol eğlence ve çeşitli atölyelerle katılımcılara bir mesaj vermeye çalıştık; "FARKLILIKLARIMIZLA ZENGİNİZ".
Atak'ımıza bizim temamız ile çok özdeşleştiğine inandığımız "Ebru" isimli fotoğraf sergisinin fotoğrafçısı sayın Atilla DURAK'ı da davet ettik. Ve kendisi de bizi kırmayarak atağımızda bir söyleşi ve "Ebru" sergisinin tanıtımını gerçekleştirdi.
Sözü fazla uzatmayarak Elazığ katılımcılarımızdan Erhan ARIK'ın yazdığı kısa bir yazısını sunuyorum sizlere.
"Dokuz Eylül Tog'a bu organizasyonlarından ötürü çok teşekkür ediyorum. Atak konusunun seçimi ve atağın yapıldığı yerin seçimi mükemmeldi. Geçirdiğim 3 gün ve atakta tanıştığım arkadaşlarımı hiç unutmayacağım. Önümüzdeki hafta bizimde bir atağımız olacak, umarım bizim atağımızda en az bu kadar güzel geçer. Artık Elazığ dada sizin için bir kapı olduğunu unutmayın:) son olarak emeği geçen herkesin eline koluna, yüreğine sağlık...
Ne kadar farklılıklara saygı duyan biri olduğumu düşünsem de ufak tefek yanlışlarımın farkına vardım. Yani bu atağın beni daha da zenginleştirdiğini düşünüyorum…
Erhan ARIK"
Ali Sinan AVŞAR

Hiç yorum yok: