23.08.2008

GENÇLİK ve SOSYAL HAKLAR YAYGINLAŞTIRMA EĞİTİMİ

Selam arkadaşlar..
19–22 Haziran arasında Eskişehir-Gençlik ve Sosyal Haklar Yaygınlaştırma projesindeydim.
Gençlik ve sosyal haklar projesi önem verdiğim ve uzun zamandır içinde yer almak istediğim bir projeydi. Önüme çıkan ilk fırsatla beraber kendimi Eskişehir’de 20 kişiyle beraber ‘hayat zor’ derken buldumJ ‘Hayat zor’ derken bugüne kadar hiç içinde olmadığım sadece uzaktan izlediğim hayatların olduğunu gördüm. İşte o zaman o hayatı hissederek Didem olmayı bir kenara bıraktım. Ben “Ağrı’da okula gidemeyen çocuktum, sokakta kalan amcaydım, Kars’ta hastane yolunda ölen teyzeydim, eşcinsel olduğu için evden atılan kadındım ve daha birçok kişi… Bu hayatların hepsini hissettim, haklarını sorguladım, çözüm aradım, “ne yapabilirim” diye düşündüm.
Oraya giderken yanımda içi boş soru işaretleri götürmüştüm, 3 gün sonrasında ise neyi sorduğumu bildiğim dolu dolu soru işaretleri ile birlikte geri döndüm. Şimdi cevap bulmaya çalışıyorumJ
Uzun lafın kısası hem kişisel gelişim adına hem de ekip çalışması adına önümüzdeki projede yerinizi almanızı şiddetle tavsiye ediyorum.
Toplum Gönüllüsü
Didem ÖZTÜRK

Hiç yorum yok: