23.08.2008

KAPANIŞ PANELİ-2

Adı her ne kadar kapanış paneli olsa da bu organizasyonun iki amacı vardı. Birincisi; ilk adım formları doldurarak gönüllü olmak isteyen kişilere, 13. İzmir Tüyap Kitap Fuarında bize iletişim bilgilerini veren kişilere ve çevremizde TOG hakkında bilgi edinmek isteyen insanlara Toplum Gönüllüleri Vakfı’nın işleyişi ve kurumsal kimliği hakkında bilgi vermekti. İkincisi ise hem bu arkadaşlarımıza hem de TOGDEU’nun aktif gönüllülerine 2007–2008 yılındaki TOGDEU projeleri ve etkinlikleri hakkında daha geniş kapsamlı bir bilgi aktarımı yapmaktı.
Bu amaçla İzmir deki diğer TOG örgütlenmelerine, İDK üyelerine sponsorlarımıza valiliğe, dekanlıklara, rektörlüklere çeşitli forumlara iletişim bilgilerini bize vermiş olanlara ve ulaşabildiğimiz kadar insana J ulaşıp davet maillerimizi atıp davet ettik
Ve sonuçta 25 Mayıs 2008 Pazar günü DESEM BORDO SALON’DA 15–17 saatleri arasında panelimiz düzenledi. Panelimize İstanbul tog ofisten yönetim kurulu üyelerimizden Sayın Ralf Arditti ile genç yönetim kurulu üyelerimizden Sayın Selahattin Dilbirliği ve Gençlik Araştırmaları ve Sosyal incelemeler departmanından Sayın Özlem Ezgin katıldılar ve panelimizin ilk kısmında yani TOG’un anlatıldığım kısımlarda bizlere yardımcı oldular sorularımızı yanıtladılar.
İkinci kısımda ise togdeu projeleri video ve slâyt gösterileri eşliğinde her projenin 2 gönüllüsü tarafından anlatıldı.
Ayrıca dönem boyunca gerçekleştirilen “kitap okuyoruz, uçurtma şenliği, tog stant, togdeuatak” etkinlikleri hakkında genel bilgiler verildi.
Bu arada panelimizin en sonunda ise mezun gönüllü arkadaşlarımıza bir sürpriz hazırlamıştık neydi o sürprizimiz -unuttum diye yapmıyorum bunu anlatımı güçlendirmek için yapıyorumJ- o sürprizimiz de bu arkadaşlarımıza bir diploma vermek oldu… Çok duygusal anlar yaşandı arkadaşlarımız ağladı tıpkı bir kına gecesini andırıyordu her şey hatta ben bekledim her an kınayı getir aney türküsü girecek diye J... Güzel ve verimli geçtiğine inandığımız panelimize katılarak bizi yalnız bırakmayan bütün arkadaşlarımıza teşekkür ediyor daha nice panellere diyorum…
Tolga DEMİR

Hiç yorum yok: